Nystart på blogg.se

Efter närmare två års frånvaro har jag nu bestämt mig för att börja blogga igen. Finns så mycket att skriva om! Min blogg kommer ha ett varierande tema med olika inlägg om händelser i mitt liv, saker jag gillar och mina vänner. - Varvat med massor fina bilder såklart! =)

Vem är då jag? Mitt namn är Alice och jag är en positiv, målmedveten (man kan nästan kalla mig envis) och halvknasig tjej på 20 år som är född och uppvuxen i Linköping. Jag jobbar för tillfället som städerska samt har två söta hästar vid namn Minerva (Mini) och Washington (Wozze). Jag är väldigt aktiv stalltjej men gillar även att shoppa, gymma och festa med mina vänner.

Hoppas ni kommer gilla min nya blogg. Kan inte lova att blogga varje dag men ska försöka ;) Pusshej!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

besideyou.blogg.se

Livet, vännerna, hästarna och things that I like ;)

RSS 2.0