Chokladbegär..

Jag har blivit besatt av The Sims 3. Hemskt tidskrävande >.<
Ikväll är det dressyrträning kl 18.00. Har ont i ryggen så får se hur det går med den. =/ ramlar jag av är det nog kört ;) Men innan dess ska Dizio få lite mortion och tänker även mocka åt mamma som tack för att hon hjälpte mig igår.
Måste äta något, är hungrig och funderar på att göra chokladbollar igen =) Kanske inte särskillt nyttigt men när är jag det? Minns inte om jag någonsin lade upp någon bild på dom jag gjorde häromdagen så här kommer det nu:
Okej, dum idé att lägga upp bilder på godis på fastande mage. Nu blir det till att baka! Chopp chopp! =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

besideyou.blogg.se

Livet, vännerna, hästarna och things that I like ;)

RSS 2.0