Hej igen bloggen =)

Jag vet inte vart jag ska börja.. är helt enkelt så jäkla glad nu för tiden att jag inte kan tro det är sant!
 
Det har hänt skitmycket saker på sistonde. Vet inte hur mycket jag har skrivit innan så drar allt jag kommer på nu. ;)
* Julshowen gick bra, minerva var utklädd till ren (åååh varför tog jag ingen bild?) och charmade nog alla totalt med sina horn och sin lilla svansstump. Fy vad bra hon hoppade. Har aldrig hoppat så högt förut.. synd att vi rev på 135 för hon var som bäst när hon fick börja ta i lite.
* Jag åkte också miniskidor i ridhuset efter galopperande ponny - superkul! fast skrapade i ena foten i väggen. >.< Tackar Maja som red och stod ut att träna med mig. :P
* Stallet julpyntades och blev jättefint - alla hästarna ville dock äta upp kottarna som jag hängde upp utanför Wozzes box. :/
* Dizio går bara bättre och bättre.. har aldrig haft så kul med en ponny, snacka om att ha flera personligheter. Funderar på om jag kanske kan vara med på maskeradhoppningen med honom.. får se. =)
* Andreas och jag gjorde slut, ska inte skriva mycket mer om det än att det var bådas beslut. ska försöka fortsätta vara vänner. ;)
* Fick en dator i julklapp av min bror! en lenovo med windows 8 så har fått lära mig hur det fungerar nu i dagarna. Känns som att ha en gigantisk telefon typ ;)
* Jag har även shoppat på mellandagsrean- hittade världens UNDERBARASTE stövlar!!! är helt klart kär i dom!
 
Och på tal om kärlek.. I think i´m in love ;) med världens trevligaste kille <3 vem vet? ibland känns livet helt enkelt bara så jävla bra! =)
 
Nu ska jag fixa mig inför morgondagens party med brudarna i Norrköping! =) måste nyårspynta mina naglar ;) skiver mer sen. over and out!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

besideyou.blogg.se

Livet, vännerna, hästarna och things that I like ;)

RSS 2.0