Things i want to buy.. =)

 Jag är KÄR i klacken på dessa underbara stövlar från Ellos.se (pris: 699,-) Det är precis en sådan klack som  jag älskar på skor (även om dom är super-jobbiga att gå i)
 
Blev även lite kär i denna underbara ärmlösa polon =) synd att den inte fanns i min storlek för då hade jag köpt den. =/ Det är lite problematiskt när man har samma storlek som resten av befolkningen..
 
Hittade även denna fina halvbustier som jag föll pladask för <3 Ibland vill jag ha allt jag ser tror jag ^^ Måste börja överväga att shoppa från ellos någon dag. Gillar egentligen inte att beställa hem saker för det tar sådan tid innan jag får dem då =/


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

besideyou.blogg.se

Livet, vännerna, hästarna och things that I like ;)

RSS 2.0