Oersättlig <3

Vänner är det viktigaste som finns, vår sociala kapacitet skilljer oss åt men ingen vill innerst inne vara ensam.
Jag försöker visa uppskattning åt mina vänner så ofta jag kan men under höstens hektiska schema har jag kännt mig omkullkastad, jag hinner inte med hälften av det jag önskar. Jag älskar alla mina vänner sjukt mycket, skulle kunna dö för er. <3
 
Idag vill jag hyllan en speciell vänn som funnits i mitt liv i väldigt många år.
Jag har inte alltid behandlat dig som du är värd, vilket jag hoppas du kommer kunna förlåta mig för.
Men du har stöttat mig när jag mått dåligt, du har aldrig stängt mig ute ur ditt liv.
Vi är väldigt olika men ändå kan vi aldrig sluta skratta när vi ses.
Jag vet att jag brukar reta dig för dina idéer och din, odiskretion, i vissa samanhang..
Men jag finns där för dig och det kommer jag alltid göra, du betyder massor för mig.
Tack för att du finns <3
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

besideyou.blogg.se

Livet, vännerna, hästarna och things that I like ;)

RSS 2.0