Tvättstugan och den mänskliga papayan =)

Började dagen med några timmars jobb och därefter en 45 minuter lång dusch. Luktade som en männsklig papaya efteråt tack vare min duschkräm som jag fick från apoteket efter sommarens jobbveckor. =) Men min egentid varar aldrig särskillt länge så efter duschen blev det att springa ner till tvättstugan och börja tvätta.

Ikväll väntar gymmet. =) Behöver ett rejält träningspass då jag har legat på latsidan nästan hela förra veckan. Men får skriva mer imorgon för nu piper mickron att min lunch är varm. Ska försöka hinna med att lägga upp bilder på mina nya vantar som jag köpte idag på H&M då också! Chiao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

besideyou.blogg.se

Livet, vännerna, hästarna och things that I like ;)

RSS 2.0