Hästar är mitt liv <3

Eftersom jag har umgåtts med många fina hästar på sistonde tänkte jag visa hur de ser ut så alla ni som är nyfikna får se =)
 
Titzie <3 (en av bäbishästarna)
CC som lär mig vad westernridning är för något =)
Cathla ? Vet inte om det stavas så :P (En av bäbishästarna)
Minerva - Mini <3<3<3<3<3<3 Min lilla hopp- och dressyrtjej =)
Divah - min tillfälliga och mycket fina hoppare =) <3
Dyzio - knasponny som jag hjälper till med ibland <3
Missy =) en utav bäbishästarna ;)
Calla <3 - en av bäbishästarna ^^
 
Och sist men inte minst.....:
 
Washington "Prins surmupp" Wozze


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

besideyou.blogg.se

Livet, vännerna, hästarna och things that I like ;)

RSS 2.0