Frukostbloggare..

I torsdags när jag umgicks med matilda pratade vi om ett mycket intressant ämne som jag har glömt bort att ta upp. Nämligen frukostbloggare!
 
En frukostbloggare är en vanlig person som sitter vid köksbordet och fotograferar sin frukost vilken denna sedan lägger upp på sin blogg under rubriken "Dagens frukost" eller "En bra start på dagen! ;)" eller liknande.
 
Min fråga lyder därför:
Varför vill alla veta vem som äter flingor och vem som äter en macka till frukost?? För det måste vid det här laget finnas tusentals frukostbloggare. >.<
Kan någon vara snäll och förklara detta fenomen för mig?
 
Min favorit frukost:
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

besideyou.blogg.se

Livet, vännerna, hästarna och things that I like ;)

RSS 2.0