Fotodag =)

Idag ska jag ut med min snygga kusiiin och bli fotad så förhoppningsvis dröjer det inte länge innan nya bloggheadern kommer (om jag nu lyckas koda skiten)
Min kamera fick damp igår när jag skulle lägga upp bilder i lördags och igår så det var bara att ge upp och hoppas att den kommer vara mer sammarbetsvillig imorgon. -.-
 
För tillfället tänkte jag bjuda på en snygg bild på en mysig dam som jag håller på att lära mig rida western på. :)
Säg hello till CC. ;)
Men nu måste jag fixa mig. Upp upp och IVÄG!


Kommentarer
Marie

Åh. Goa Goa CC

Svar: Hon var superbusig med mig igår :P Tror hon kanske förstod att jag inte kunde någonting ;)
Alice

2012-10-15 @ 12:55:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

besideyou.blogg.se

Livet, vännerna, hästarna och things that I like ;)

RSS 2.0