ett..två..tre..GÅ!

Jag är en hemsk bloggare =/ 4 dagar sen sist är inte acceptabelt.. men det har hänt mycket under dom fyra dagarna!
Till och börja med har jag sagt upp mig ifrån mitt jobb! Stod inte ut med arbetsförhållandena. >.< Slutade med omedelbar verkan i fredags (tack gode gud för provanställningar) så är nu 100 % arbetssökande.
Jag har också ridit Hubertusjakt. För er som inte vet vad detta är så kan det kortfattat förklaras såhär: Rävjakt till häst. Såklart jagar vi ingen riktig räv utan ett substitut (tacka gud igen) men kul var det! Vann inte (missade svansen) men hade en superglad häst som hellre ville gå på två ben än fyra och galoppera på tvären när de andra skrittade. Kan inte klaga, jag är bara glad att hon håller på, det innebär att min lilla tjeja äntligen mår bra efter sin skada i tassen ^^ Fast nästa år får det nog vara Wozzes tur igen..
Så har jag varit på bio. Såg Skyfall. Mycket bra film måste medges. Pinsamt nog så SOMNADE jag under en kortare stund av filmen. Andreas bankade på mig när jag började snarka..
Det bästaste upptäkte jag dock nu under kvällen. Jag har nämligen fått mina slutbetyg!! HURRA!!! inte så bra som jag hade hoppats men fullt godkända ändå. =)
Nä, nu måste jag kolla buss. Ska in till stan och snarka där x) Ha de gött =)


Kommentarer
ulrika

jossan!!
Vi borde hitta på något!! :)
puss puss!!

Svar: absolut! messa mig någon dag när du kan =) kram <3
Alice

2012-11-01 @ 10:48:58
URL: http://ulrikasfoto.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

besideyou.blogg.se

Livet, vännerna, hästarna och things that I like ;)

RSS 2.0