Peppar mig själv...

Sitter i den mörka kalla lägenheten och funderar på vad faan jag egentligen gör här? Andreas är påväg hem från jobbet och när han kommer ska jag dra och gymma.. sen blir det ponnybus i stallet då Dizio vill få lite kärlek. Åter till min fråga, vad gör jag här?
 
- Jag har inget att göra här, har lyssnat på spotify hela dagen.
- Det är svinkallt eftersom dom håller på att mixtra med värmen så jag fryser.
- Plus att jag har varit ensam i flera timmar.
 
Borde kanske ha åkt hem under dagen, där fick jag för att jag är lat. -.- Saknar mitt rum och mina saker..
Imorgon ska jag iaf få träffa bästa Matilda och vara social. =) <3 Funderar också på att köpa en ursnygg korsett som jag sett på New Yorker. (Y) Får se fram emot det! Dags att stänga av datorn.. Ska ju dra snart. Chiao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

besideyou.blogg.se

Livet, vännerna, hästarna och things that I like ;)

RSS 2.0